Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Kupując w naszym sklepie masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu produktu w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Standardowo zwrot pieniędzy zostanie wykonany do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu.
Pamiętaj, że zwrócić możesz tylko produkty, które nie były używane!
Produkty z zakładki "Dekoracje personalizowane" robione na zamówienie nie podlegają zwrotowi. Jeśli produkt posiada jakieś wady, klient może złożyć reklamację.
Reklamacja – pamiętaj, że ponosimy także odpowiedzialność za nasze produkty! Jeśli masz zastrzeżenia co do wykonania produktu, lub widzisz jakieś uszkodzenia - skontaktuj się z Nami!
Szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady produktu oraz Twoich uprawnień znajdziesz w naszym regulaminie sklepu dostępnym tutaj.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji? To proste!
- Wejdź na: https://fancydecor.pl/pl/pages/contact-us-1 i wyślij do Nas wiadomość!
- Zapakuj zwracane produkty i dołącz wydrukowany formularz.
Jeśli nie posiadasz drukarki, formularz możesz przepisać ręcznie. -
Paczkę odeślij na adres:
Angelika Szek AS CREATIONS
ul. Podleśna 70/2,
05-230 Kobyłka.
Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.
Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: 600 081 185 lub info.fancydecor@gmail.com.
Uwaga klienci spoza Unii Europejskiej! W przypadku zwrotu produktu z kraju spoza Unii Europejskiej należy w deklaracji celnej oznaczyć wysyłaną paczkę jako zwrot. W przeciwnym wypadku zostanie naliczone cło i paczka nie zostanie przez nas odebrana!