Regulamin sklepu
I. Postanowienia ogólne
1. Sklep Internetowy “Fancy Decor” jest prowadzaony przez firmę: Angelika Szek AS CREATIONS ul. Podleśna 70/3, 05-230 Kobyłka NIP: 1132713571, REGON: 386393641
2. Sklep internetowy Fancy Decor prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę http://www.fancydecor.pl
3. Wszystkie ceny podane w sklepie Fancy Decor są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca na stronie produktu w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4. Wszelkich płatności związanych z realizacją zamówienia są realizowane w polskiej walucie.
5. Rejestracja konta w sklepie Fancy Decor jest bezpłatna.
6. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
7. Dane Klientów naszego sklepu są chronione poprzez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobom trzecim. Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.
15. Korzystanie ze strony internetowej fancydeocr.pl jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności. (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych)
II. Zamówienia
1. Zamówienie może złożyć klient po podaniu danych osobowych oraz adresowych w formularzu zamówienia.
2. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej DPD lub InPost
3. Możliwe są następujące formy płatności:
Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal.com – możliwe
aktualne sposoby płatności widoczne są po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do płatności
4. Towar z zakładki "Dekoracje personalizowane" robione są na zamówienie. Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych + czas wysyłki określony przez przewoźnika.
6. Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia wysyłki związane z brakiem kontaktu z Klientem.
7. Sklep nie bierze odpowiedzialności za błędy cenowe wynikające z usterek technicznych , które znacznie zaniżają jak i zawyżają cenę towaru. W tych okolicznościach zamówienie nie trafia ostatecznie do realizacji, a jego status jest wstrzymany. Samo złożenie zamówienia przez klienta jest bowiem tylko wyrażeniem chęci zakupu.
III. Wymiany
1. Zwrotowi nie podlega towar robiony na zamówienie.
Mimo że w większości przypadków można zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym, czyli konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, to takie prawo nie ma zastosowania w przypadku m.in. produktów na zamówienie. co oznacza iż jest to wyjątek od odstąpienia od umowy zawartej na odległość wskazany są w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy.
IV. Zwroty
1. Klient ma prawo zwrócić kupione przedmioty (które nie zostały użyte) w terminie do 14 dni. Wyjątkiem są personalizowane produkty, robione na zamówienie. Jest to sytuacja zgodna z prawem ze względu na to iż nasze produkty są szyte na zamówienie i zgodnie z pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
2. 14 dni na zwrot liczony jest od momentu odebrania przesyłki do momentu nadania paczki zwrotnej.
3. Zwracane przedmioty nie powinny nosić śladów użytkowania.
4. Prosimy przed odesłaniem staranne zabezpieczyć produkt i jego opakowanie np. folią lub dodatkowym pudełkiem.
5. Przed wysłaniem zwrotu należy najpierw wypełnić formularz zwrotu. Formularz udostępniony jest na dole strony w sekcji "Obsługa Klienta".
6. Numer zamówienia potrzebny przy rejestrowaniu formularza zwrotu znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia oraz w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia.
7. Zwroty wysyłane 'Za pobraniem' nie będą odbierane.
8. Zwrotowi nie podlega zakup 'na firmę' (z fakturą VAT).
9. Prawdo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również w wypadkach:
a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1 Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. Nr 22, poz. 271) b) dotyczących świadczeń audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym d) świadczeń o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego w zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą ) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu f) dostarczenia prasy g) usług w zakresie gier hazardowych
10. Nie ma możliwości zwrotu należności przekazem pocztowym.
11. Zlecenia przelewów wykonywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.
12. Zwrot odbywa się na koszt Kupującego. Paczkę należy odesłać na adres
Adres : Angelika Szek AS CREATIONS , Ul. Skowronka 22 , 05-091 Ząbki
13. W przypadku odrzucenia zwrotu produkt/produkty zostaną odesłane do Klienta na Jego koszt.
V. Reklamacje produktów
1. Procedura produktów używanych przedstawiona jest w paragrafie niżej.
2. Wszystkie produkty wysyłane przez Sklep są dwukrotnie sprawdzane: raz przy wejściu na magazyn, dwa przy wyjściu do Klienta. Czasem zdarzają się jednak wady przeoczone przez pracowników Sklepu, które podlegają reklamacji.
3. Wadliwy produkt należy odesłać na adres biura/firmy (zakładka: Kontakt) wraz z dowodem wpłaty oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu
4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
5. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe, Sklep zwróci zapłatę lub (po konsultacji z Klientem) zaproponuje na wymianę inny produkt.
7. Brak kontaktu/informacji o reklamacji ze strony Sklepu oznacza, że została ona rozpatrzona na korzyść Klienta, a nowy egzemplarz odesłany na Jego adres na koszt Sklepu.
VII. Ogólne warunki odsyłania przesyłek
1. Przesyłki wysyłane za pobraniem, do paczkomatu , e-przesyłkę lub na koszt odbiorcy nie będą odbierane.
2. Prosimy o solidne zapakowanie i zabezpieczenie produktu oraz oryginalnego opakowania, aby w trakcie transportu nie uległ on zniszczeniu.
IX. Postanowienia końcowe
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie Fancy Decor. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w tym regulaminie.